ماشین لباسشویی صنعتی
نوشته شده توسط : ماشین لباسشویی صنعتی

ماشین لباسشویی صنعتی:

شناخت چرخه های ماشین لباسشویی صنعتی و مراحل چرخه ماشین لباسشویی صنعتی بخش مهمی از مراقبت از لباس و ملحفه شماست. لباسشویی این راهنما را برای توضیح دقیق چرخه های ماشین لباسشویی صنعتی و کمک به شما در درک اینکه چرخه های لباسشویی برای لباس های شسته شما بهتر است ، طراحی کرده است.

همه ماشین های لباسشویی صنعتی برابر نیستند. هرکدام کارایی ، ظرفیت و ویژگی های خاص خود را دارند. برخی از آنها دارای بار بالا هستند ، برخی از آنها دارای بار جلو هستند ، اما مهم نیست که ماشین لباسشویی صنعتی چه باشد ، ما می توانیم به شما کمک کنیم دسته ای بهتر از چرخه شستشو را بدست آورید ، بهترین تمیز را داشته باشید و پارچه های خود را مانند جدید نگه دارید.

درباره زمان استفاده از چرخه شستشوی ظریف ، چرخه پشم ، پرس دائمی یا چرخه های شستشوی سفارشی ، بینش عمیق تری پیدا کنید: این راهنما تنظیمات مختلف چرخه شستشو و نحوه انتخاب شدت و درجه حرارت مناسب برای پارچه های را توضیح می دهد.

یک چرخه ظریف ماشین لباسشویی صنعتی معادل شستشوی دستی است ، در این چرخه از آب گرم یا سرد با چرخش کم یا بدون چرخش استفاده می شود. این کوتاهترین و ملایم ترین چرخه تمیز کردن است. اگر ماشین لباسشویی صنعتی به طور پیش فرض در مورد آب گرم قرار نمی گیرد ، توصیه می کنیم با انتخاب آب سرد این مورد را نادیده بگیرید. (این همان کاری است که ما در اینجا در مقر ماشین لباسشویی صنعتی خود انجام می دهیم.)

هنگام شستن وسایل ظریف چرخه ظریف را انتخاب کنید. در کنار احتیاط - برای موارد موردنظر ، ما همیشه درمان ظریف را انجام می دهیم و در صورت لزوم مقیاس بندی می کنیم.

کاربرد ماشین لباسشویی صنعتی:

چرخه سریع برای مقداری کمی از لباسهای آلوده به آرامی تا طبیعی که به سرعت مورد نیاز است ، طراحی شده است. همچنین اگر لباس های خیس خود را برای مدتی در ماشین لباسشویی صنعتی کرده اید و به نوسازی نیاز دارند ، بسیار ایده آل است. به طور معمول ، این برنامه فقط 1.5 کیلوگرم بار را تحمل می کند که معادل فقط یک شلوار جین و دو پیراهن است. چرخه سریع با حالت سرعت موجود در بعضی از ماشین لباسشویی صنعتی متفاوت است ، که به شما امکان می دهد برنامه های دیگر را برای سریعتر تغییر دهید.

نحوه تمیز کردن: این برنامه سرعت چرخش بیشتری دارد ، به این معنی که سریعتر خشک می شود و به طور کلی می تواند در کمتر از 30 دقیقه چرخه کامل را کامل کند. توصیه می شود فقط نیمی از دوز مواد شوینده استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که شستشو با باقی مانده اضافی خارج نمی شود.

چرخه شستشو در فضای باز برای لباس هایی است که با انواع مختلفی از مواد مانند تنفس ، ضد باد یا ضد آب طراحی شده است. بعضی از ماشین لباسشویی صنعتی این چرخه خاص را دارند تا آسیب این مواد را به حداقل برسانند. اگر در حال شستشو نیستید از یک برنامه در فضای باز استفاده نمی کنید ، چرخه های جایگزین شامل ظریف و تاریک هستند.

نحوه تمیز کردن: این چرخه معمولاً دارای حرکات درام خاص و دمای پایین است زیرا اگر دمای آب بیش از حد بالا باشد ، درزهای نواری به ویژه در معرض خطر هستند.

نصب ماشین لباسشویی صنعتی:

بعضی از ماشین لباسشویی صنعتی مجهز به حالت بخار هستند که باعث تخلیه آب و چرخش بار با سرعت زیاد می شوند. این می تواند برای شستن وسایل حجیم استفاده شود که چرخش اول کار را انجام نمی دهد. وقتی لباس از لباسشویی خارج می شود ، باید مرطوب باشد ، مرطوب نباشد. دو عملکرد مختلف بخار وجود دارد:

تازه سازی بخار: می تواند برای از بین بردن بو از لباس های تمیز دیگر استفاده شود. این یک چرخه شستشوی واقعی نیست ، بلکه برای کمک به جوان سازی مواردی که مدت طولانی در پشت کمد شما بوده اند طراحی شده است.

ضدعفونی بخار: برای از بین بردن هر گونه باکتری در لباس شما با استفاده از حرارت زیاد طراحی شده است. هرچه بیشتر در لباس های خود بپوشید و عرق کنید ، آنها بیشتر به یک محل پرورش باکتری تبدیل می شوند. با این حال ، این چرخه می تواند پارچه ها را فرسوده و طول عمر را کوتاه کند ، بنابراین فقط توصیه می شود از آن کم استفاده کنید.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان تجهیز گستر خاورمیانه تماس بگيريد. 4283-4437-021

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: فروش ماشین لباسشویی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: